Gdańsk Południe

NFZ eRejestracja

O nas

Polityka ZSZ

POLITYKA ZINTEGROWANEGO

SYSTEMU ZARZĄDZANIA

 

Naszym podstawowym celem jest zapewnienie usług medycznych spełniających oczekiwania pacjentów i ich rodzin z zachowaniem przepisów prawa, jak też przy równoczesnym spełnieniu wymogów i wytycznych Ministerstwa Zdrowia oraz Narodowego Funduszu Zdrowia dbając jednocześnie o bezpieczeństwo informacji związanych z realizowanymi usługami. Polityka Zintegrowanego Systemu Zarządzania jest ściśle powiązana z naszym mottem:

 

                 Wasze zdrowie w naszych rękach

 

Naszym celem jest:

 

  • zapewnienie pacjentom pełnej opieki medycznej na coraz wyższym poziomie,

  • tworzenie nowej jakości korzystania z usług medycznych,

  • tworzenie swobody dostępu do rzetelnej informacji o usługach medycznych,

  • stałe rozpoznawanie oczekiwań pacjentów,

  • stworzenie i utrzymanie sprawnego systemu opieki medycznej, opartego na kulturze współpracy, odpowiedzialności i wzajemnym zaufaniu,

  • dążenie do stworzenia wizerunku firmy jako stałego, odpowiedzialnego i ciągle rozwijającego się partnera na rynku usług medycznych.

 

Zadania Polityki ZSZ realizujemy poprzez:

    • otoczenie pacjenta i jego rodziny profesjonalną i troskliwą opieką zespołu poradni,

    • stałe podnoszenie kwalifikacji całego personelu,

    • unowocześnianie sprzętu medycznego i infrastruktury technicznej,

    • systematyczne badanie satysfakcji klienta, ochronę informacji dotyczących Pacjentów,

    • tworzenie silnej, stabilnej i nowoczesnej firmy, służącej ogółowi społeczności,

    • przyjazne funkcjonowanie w środowisku medycznym,

    • tworzenie optymalnych warunków sprzyjających szybkiej poprawie zdrowia Pacjentów przy poszanowaniu ich godności i praw,

    • zapewnienie Pacjentom kompletnej i spójnej informacji o usługach naszej Organizacji,

    • ochronę informacji gwarantujących bezpieczeństwo świadczonych usług medycznych,

    • realizację procesów biznesowych z wykorzystaniem nowoczesnych i bezpiecznych technologii informacyjnych;

    • właściwy dobór dostawców oraz kontrolowanie powierzonych im procesów informacyjnych,

    • przeprowadzanie cyklicznej analizy ryzyka związanego z bezpieczeństwem informacji,

    • monitorowanie skuteczności stosowanych zabezpieczeń oraz szybkiego reagowania na incydenty,

    • zapewnienie zgodności z wymaganiami prawnymi w zakresie ochrony informacji,

    • zapewnienie integralnej informacji do bieżącego funkcjonowania i rozwoju,

Wdrożony, funkcjonujący i wciąż doskonalony Zintegrowany System Zarządzania spełniający wymagania międzynarodowej normy ISO 9001:2015 oraz ISO/IEC 27001:2017 jest pewnym i gwarantowanym narzędziem dla realizacji przyjętej polityki i wynikających z niej celów działalności Spółki Medycznej Gdańsk – Południe Sp. z o.o.

Zarząd Spółki zobowiązuje się do spełnienia wszelkich wymagań i ciągłego doskonalenia skuteczności Zintegrowanego Systemu Zarządzania.

Gdańsk, 1.09.2022 r. 

W zwiazku z aktualną sytuacją epidemiologiczną zachęcamy do  kontaktu telefonicznego lub mailowego:

kontakt@gdamedpoludnie.pl

lub skorzystanie z e-rejestracji

Numery telefonów oraz więcej informacji w zakładkach poszczególnych poradni

Rejestracja osobista w godzinach pracy poradni.

 

Prosimy o stosowanie się do aktualnych zaleceń epidemiologicznych

 

 

Informujemy, że serwis korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza akceptację Polityki Cookies. Zamknij